האתר מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות. להצהרת נגישות >

הזמנה לקבלת מידע לעניין נכס להשכרה בנתיבות

מי אשקלון, תאגיד המים והביוב האזורי בע"מ (להלן: "התאגיד") פונה לבעלי נכסים, העומדים בקריטריונים שיפורטו להלן, למסור מידע בנוגע לנכסים להשכרה למטרת משרדי שרות הלקוחות וקבלת הקהל של התאגיד בנתיבות

  1. הנכס מיועד לשמש את מערך שירות הלקוחות וקבלת קהל של צרכני התאגיד, לרבות שירותי בק אופיס, תמיכה והנהלה מטעם תאגיד המים.
  2. בכוונת התאגיד לשכור את הנכס לתקופה של 6 שנים, עם אופציה לתאגיד בלבד להאריך את תקופת השכירות לשתי תקופות נוספות. האחת לתקופה שנתיים והשנייה לשנה נוספת בלבד ובכל מקרה לא יותר מ-9 שנים.
  3. על הנכס להיות בשטח של כ-200 מ"ר ברוטו (עם סטיות אפשריות של כ-15% לכל כיוון). על בעל הנכס יהיה לבצע ולהתאים את המקום  ע"פ תכניות, עיצוב ומפרט ביצוע שימסרו ע"י יועצי ומתכנני  התאגיד, לרבות שירותים, שירותים מונגשים, מטבחון ומרחב מוגן.
  4. על המשרדים להימצא בתחום העיר נתיבות  באזור בעל נגישות בכלל ולאוכלוסיות מיוחדות בפרט.
  5.  באזור הנכס צריכים להיות מגרשי חנייה לרבות חניות נכים, המשויכים למתחם ופתוחים לשימוש הקהל ובנוסף כ-9 מקומות חנייה לשימוש העובדים.
  6. כאמור, על המשרדים המוצעים להיות ברמת גימור טובה בהתאם לתכניות, לעיצוב ולמפרט שיסופק על ידי התאגיד ו/או מתכננים מטעמו ובכלל זה, התאמות, מחיצות גבס, מזגנים, גופי תאורה גלויים ושקועים, מערכת תקשורת, מחשבים וטלפוניה, מערכת כיבוי אש, ריצוף, מערכות סניטציה, חשמל וכדומה.
  7. לנכס המוצע יש טופס 4 ואישור לפי תב"ע לשמש לייעוד של משרדים.
  8. המשרדים מבוקשים לתחילת שכירות ולאחר התאמות החל מתאריך 01.07.2022.
  9. מובהר בזאת, כי התאגיד אינו משלם דמי תיווך.
  10. על בעלי הנכסים לפרט בפנייתם:

  • את אופן החישוב שטחי הנכס לצרכי תשלומי שכירות, מיסים וכד' (יחס ברוטו-נטו).
  • את דמי השכירות המבוקש ב- ₪ למ"ר (לא כולל מע"מ).
  • את דמי הניהול הקבועים הנדרשים.
  • לצרף נסח רישום של לשכת רישום המקרקעין להוכחה על בעלות על הנכס.
  • לצרף תכנית מצבית כולל ציון עמודים וחתכים.


את הפניות יש לשלשל במעטפה סגורה אטומה ללא סימני זיהוי לתיבת המכרזים המצויה במשרדי הנהלת התאגיד ברחוב אבן עזרא 35, באשקלון בקומה השנייה:
בתאריך 28.02.2022 בין השעות 10.00-13.00.

התאגיד אינו מתחייב לקבל את הפנייה בעלת המחיר הנמוך ביותר או כל פנייה שהיא והוא בלבד ע"פ שיקול דעתו ושקלול שיבצע יהיה חופשי להחליט בעניין.


שירות לתושב