פניות הציבור
תאגיד "מי אשקלון" מעמיד את השירות לתושב בראש סדר העדיפויות ופועל ככל שניתן להגברת שביעות רצון הלקוח.
התאגיד מעמיד לרשות לקוחותיו מגוון ערוצי התקשרות:
- אתר האינטרנט של התאגיד
- מרכזי שירות לקוחות >
- מוקד טלפוני: 1-800-800-277
- פקס סניף אשקלון. 08-9578820
- פקס סניף נתיבות. 08-9944932
- דוא"ל: [email protected].
אם לאחר פניה לאחד מערוצים אלה, אינכם שבעי רצון מהשירות/המענה שניתן לכם, או לחילופין במקרה של הבעת תודה או הצעה לשיפור, באפשרותכם לפנות למחלקת פניות הציבור.
שימו לב ! פנייה זו אינה מיועדת לביצוע פעולות ובירורי חשבונות.
יש למלא את כל השדות/הפרטים האישיים בטופס - טופס שלא ימולא כראוי פנייתו לא תטופל.
למשלוח פניה למחלקת פניות הציבור בתאגיד לחצו כאן