סניפים ושעות פעילות
מידע לתושב
באפשרותכם לקבל מידע ולבצע פעולות מהתאגיד באחת מהדרכים הבאות:
- אתר האינטרנט של התאגיד
- יישומון MAST
- מוקד טלפוני: 1800-800-277
- לדיווח על תקלות ניתן לפתוח קריאה במוקד 106
- לידיעתכם, התאגיד מסתייע במערכת in4you לשליחת הודעות SMS
נגישות בשירות הלקוחות בסניפי התאגיד
"תאגיד מי אשקלון" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שרות העונה לצרכיו הייחודיים. התאגיד השקיע משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה במשרדיו כולל בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. במשרדי התאגיד קיימים מכשירי עזר לשמיעה עבור כבדי שמיעה לרבות סיוע לאנשים עם מוגבלויות עפ”י בקשה. בנוסף קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק וכיסא נגיש.